fbpx
esecos logga

Whitepaper: Guide för hur ni mäter kundnöjdhet

Whitepaper: Guide för hur ni mäter kundnöjdhet

Här hittar vi en steg-för-steg guide till hur ni enkelt kan mäta er kundnöjdhet. Det är viktigt att inte bara likställa ett ökat antal nya kunder med en ökad omsättning utan att även se över era befintliga kunders nöjdhet och upplevelse av er som företag. Genom att hålla era kunder nöjda ökar sannolikheten att de 1) handlar hos er fler gånger och 2) sprider ett gott ord om er till andra. Win-win helt enkelt!

Guiden är fylld med matnyttiga tips, bland annat:

  • Vad NKI innebär, hur ni beräknar det och konkreta exempel på frågor
  • Hur ni mäter ert NPS och vad det betyder för er verksamhet
  • Tydliga exempel på hur ni kan samla in svar från era kunder

Vill du veta mer?

Vill du veta mer?

Teknologiska framsteg för bättre e-handelsupplevelser

Teknologiska framsteg för bättre e-handelsupplevelser

AI, VR och AR har varit på tapeten länge nu, men det är först när folk börjar tröttna på buzzwords…
Nu kan du koppla ditt Nemo till Avarda

Nu kan du koppla ditt Nemo till Avarda

Vi har nu en koppling mellan vårt affärssystem Nemo och Avardas betallösningar. Läs mer om hur det underlättar för dig...
Därför ska du investera i ett skräddarsytt Affärssystem

Därför ska du investera i ett skräddarsytt Affärssystem

Med över 20 års erfarenhet av distanshandel, har vi lärt oss att behovet av effektiva och integrerade lösningar blir allt…
Framgångsrik användarvänlighet med Partnersense

Framgångsrik användarvänlighet med Partnersense

Vi pratar med vår samarbetspartner Partnersense om hur e-handeln ser ut idag och hur e-handlare kan optimera sin konverteringsgrad på…

Vi vet hur e-handel ska fungera när den fungerar som bäst, helt enkelt.

Registrera dig på vårt nyhetsbrev!

Lösningar

Eseco

©Eseco System AB [#this year :%Y]

 Jörgen Kocksgatan 4 • 211 20 Malmö • +46 40 636 20 60 • info@eseco.se

WordPress Cookie Plugin by Real Cookie Banner