fbpx
esecos logga

Whitepaper: Guide för hur ni mäter kundnöjdhet

Whitepaper: Guide för hur ni mäter kundnöjdhet

Här hittar vi en steg-för-steg guide till hur ni enkelt kan mäta er kundnöjdhet. Det är viktigt att inte bara likställa ett ökat antal nya kunder med en ökad omsättning utan att även se över era befintliga kunders nöjdhet och upplevelse av er som företag. Genom att hålla era kunder nöjda ökar sannolikheten att de 1) handlar hos er fler gånger och 2) sprider ett gott ord om er till andra. Win-win helt enkelt!

Guiden är fylld med matnyttiga tips, bland annat:

  • Vad NKI innebär, hur ni beräknar det och konkreta exempel på frågor
  • Hur ni mäter ert NPS och vad det betyder för er verksamhet
  • Tydliga exempel på hur ni kan samla in svar från era kunder

Vill du veta mer?

Vill du veta mer?

Fördelarna med att integrera ert POS med ERP – 5 anledningar att koppla samman systemen

Fördelarna med att integrera ert POS med ERP – 5 anledningar att koppla samman systemen

För de som säljer via både webshop och fysisk butik, är det vitalt att POS-systemet (Point of Sales) och ERP-systemet…
Vikten av att skapa en skalbar strategi för er e-handelslogistik

Vikten av att skapa en skalbar strategi för er e-handelslogistik

I det här blogginlägget ska vi därför gå igenom lite tips och “best practice” för hur ni skapar en skalbar…
Intervju med Esecos VD Maria

Intervju med Esecos VD Maria

Vad som började som ett sommarjobb har slutat med mångårig erfarenhet av e-handelsbranschen för Esecos VD Maria Arvidsson.
Håll era kundregister aktuella med Iper

Håll era kundregister aktuella med Iper

Nu har vårt affärssystem Nemo stöd för adresstvätt för norska kunder via företaget Iper. På så sätt slipper ni felaktiga…

Vi vet hur e-handel ska fungera när den fungerar som bäst, helt enkelt.

Registrera dig på vårt nyhetsbrev!

Lösningar

Eseco

©Eseco System AB [#this year :%Y]

 Jörgen Kocksgatan 4 • 211 20 Malmö • +46 40 636 20 60 • info@eseco.se

WordPress Cookie Plugin by Real Cookie Banner