fbpx
esecos logga

Whitepaper: Guide för hur ni mäter kundnöjdhet

Whitepaper: Guide för hur ni mäter kundnöjdhet

Här hittar vi en steg-för-steg guide till hur ni enkelt kan mäta er kundnöjdhet. Det är viktigt att inte bara likställa ett ökat antal nya kunder med en ökad omsättning utan att även se över era befintliga kunders nöjdhet och upplevelse av er som företag. Genom att hålla era kunder nöjda ökar sannolikheten att de 1) handlar hos er fler gånger och 2) sprider ett gott ord om er till andra. Win-win helt enkelt!

Guiden är fylld med matnyttiga tips, bland annat:

  • Vad NKI innebär, hur ni beräknar det och konkreta exempel på frågor
  • Hur ni mäter ert NPS och vad det betyder för er verksamhet
  • Tydliga exempel på hur ni kan samla in svar från era kunder

Vill du veta mer?

Vill du veta mer?

Är din e-handel skyddad mot cyberattacker?

Är din e-handel skyddad mot cyberattacker?

Det är viktigt att vara medveten om hotet som cyberattacker utgör. Det riskerar inte bara den egna verksamheten utan även…
Självreflektion – 4 frågor till e-handlare som vill ta sig framåt

Självreflektion – 4 frågor till e-handlare som vill ta sig framåt

Som e-handlare är det kanske extra viktigt med kontinuerlig självreflektion, då verksamheten befinner sig i en så snabbt föränderlig bransch!
Missa ingen branschhögtid 2023 med en E-handelskalender

Missa ingen branschhögtid 2023 med en E-handelskalender

Vi har samlat de viktigaste e-handelsdagarna i en snygg, smidig och superbra väggkalender - så att du inte missar någon…
GDPR för dig som driver e-handel

GDPR för dig som driver e-handel

Eseco System AB | Vi har här en praktisk e-bok som sammanställer det viktigaste att veta om GDPR när ni…

Vi vet hur e-handel ska fungera när den fungerar som bäst, helt enkelt.

Registrera dig på vårt nyhetsbrev!

Lösningar

Eseco

©Eseco System AB [#this year :%Y]

 Jörgen Kocksgatan 4 • 211 20 Malmö • +46 40 636 20 60 • info@eseco.se

WordPress Cookie Plugin by Real Cookie Banner