kundcase
Vi arbetar alltid med kunden i fokus och strävar efter en långvariga och nära samarbeten med alla våra kunder. Här hittar du ett urval av våra nuvarande kunder och projekt.
Från att 24.se började som ett hobbyprojekt i en källarlokal med en anställd har de idag slagit 200 miljoner kronor i omsättning och ligger i framkant för den svenska e-handeln. Efter en tid av växtvärk i det tidigare affärssystemet valde 24.se att leta efter en leverantör som kunde tillgodose deras behov av vidareutveckling och ständigt växande volymer.
Idag har MinFot över 4000 artiklar i lagret och säljer både inom Sverige, Norge och Danmark. Tillväxten har ständigt satt press på lagerhållningen och logistiken, som från början höll till i garaget hemma hos Cajsa och delägaren, tillika maken, Ola Krikström. Det senaste året har de även fått flytta ut ur sitt större lager och huserar nu hos en TPL.
I en djungel av klädmärken och säsonger kan man hitta Très Bien som startades av fyra personer med bakgrund inom modeindustrin. Förutom sin e-handel har de även en fysisk butik i Malmö och London. När de letade efter ett affärssystem var den viktigaste faktorn att hitta en partner som inte bara kunde hjälpa dem att utvecklas framåt, utan även att vara nära till hands.
Vid starten 1998 var det ett nätforum för växtintresserade - idag har de inte bara en välfylld webshop, utan även en fysisk butik i Kristianstad. Med både ett stort utbud och stor expertis har vi här en oas för alla kunder, med eller utan gröna fingrar! Odla använder, förutom affärssystemet Nemo, även kassasystemet MoneyWeb till sin butik.
Sedan 2019 har Eseco haft äran att vara med på deras resa och idag säljer de via sin webshop samt sina fysiska butiker i Lidköping och Göteborg. Med ett stort utbud (med bland annat över 1000 smaker av e-juicer), snabba leveranser och personlig service kan vi tryggt påstå att det är ett företag i framkant inom e-handelsbranschen.
Idag arbetar Loyalty Group med allt från att utveckla IT-lösningar som stärker kundrelationer och skapar lojalitet, till rena inköpsuppdrag, sourcing och produktframtagning. Affärssystemet Nemo hjälper idag Loyalty Group med alla processer från inköp och inleverans till order och utleveranser till slutkunden.
©Eseco System AB [#this year :%Y]
Jörgen Kocksgatan 4 • 211 20 Malmö • +46 40 636 20 60 • info@eseco.se