fbpx
esecos logga

Whitepaper: Guide för hur ni mäter kundnöjdhet

Whitepaper: Guide för hur ni mäter kundnöjdhet

Här hittar vi en steg-för-steg guide till hur ni enkelt kan mäta er kundnöjdhet. Det är viktigt att inte bara likställa ett ökat antal nya kunder med en ökad omsättning utan att även se över era befintliga kunders nöjdhet och upplevelse av er som företag. Genom att hålla era kunder nöjda ökar sannolikheten att de 1) handlar hos er fler gånger och 2) sprider ett gott ord om er till andra. Win-win helt enkelt!

Guiden är fylld med matnyttiga tips, bland annat:

  • Vad NKI innebär, hur ni beräknar det och konkreta exempel på frågor
  • Hur ni mäter ert NPS och vad det betyder för er verksamhet
  • Tydliga exempel på hur ni kan samla in svar från era kunder

Vill du veta mer?

Vill du veta mer?

Därför är kundhantering (CRM) avgörande för din e-handel

Därför är kundhantering (CRM) avgörande för din e-handel

Att ha koll på dina kunder är en av de viktigaste nycklarna till framgång inom e-handel. Ett CRM-system hjälper dig…
Konverteringsoptimering i e‑handel – Öka försäljningen

Konverteringsoptimering i e‑handel – Öka försäljningen

Upptäck hur du med enkla knep kan öka din konverteringsoptimering på i din e‑handel. Lär dig optimera och analysera kunddata…
Nets: E-handelsåret 2025 – Trenderna du inte kan ignorera

Nets: E-handelsåret 2025 – Trenderna du inte kan ignorera

Patrik Müller på Nets gästbloggar på Esecos kunskapsbank om trender du inte får missa 2025.
SEO för e‑handel: Så ökar du din synlighet och försäljning

SEO för e‑handel: Så ökar du din synlighet och försäljning

Upptäck de senaste SEO-trenderna och lär dig hur du optimerar både produktsidor och tekniska aspekter för att klättra i sökresultaten…

Vi vet hur e-handel ska fungera när den fungerar som bäst, helt enkelt.

Registrera dig på vårt nyhetsbrev!

Lösningar

Eseco

©Eseco System AB [#this year :%Y]

 Jörgen Kocksgatan 4 • 211 20 Malmö • +46 40 636 20 60 • info@eseco.se

WordPress Cookie-tillägg av Real Cookie Banner