Nemo OMS erbjuder en kraftfull och flexibel lösning för e-handlare som vill automatisera och optimera sina orderflöden. Med ett intelligent och anpassningsbart system kan du hantera höga ordervolymer smidigt, frigöra tid för att fokusera på din verksamhet och ge dina kunder en förstklassig köpupplevelse.

Med automationer för hela orderflödet minimerar du risken för manuella fel och flaskhalsar.
Ge kunderna en förstklassig upplevelse hos er, med orderuppdateringar och leveransspårning i realtid.
Minska risken för lagerbrist, genom att låta Nemo OMS övervaka orderflödet och automatiskt notera när det är dags för inköp.
Minskar manuellt arbete genom att automatisera orderprocessen från beställning till leverans, inklusive betalnings- och lageruppdateringar.
Klarar stora ordervolymer utan att kompromissa med stabilitet och noggrannhet, särskilt under intensiva perioder som Black Friday.
Samlar all orderdata på ett ställe, vilket ger e-handlare full kontroll och förbättrad kommunikation mellan avdelningar som lager, kundservice och ekonomi.
Identifierar och hanterar automatiskt problem som betalningsfel eller dubbla beställningar, vilket sparar tid och minskar kostnader.
Ger kunder realtidsuppdateringar om orderstatus och leverans, vilket skapar transparens och trygghet under köpresan.
Kan anpassas till unika behov och kopplas till affärssystem, betalningslösningar och logistikpartners via öppna API:er för en sömlös upplevelse.
Med ett ERP som affärssystemet Nemo kan du enkelt och smidigt ta hand om hela affären – från försäljning till packad order. Till skillnad från andra affärssystem i branschen skräddarsys och anpassas Nemo efter din verksamhet – inte tvärtom.

Nemo OMS låter dig automatisera varje steg i orderhanteringen. Från att kunden gör sin beställning tills den är plockad, packad och skickad – allt sker smidigt och utan flaskhalsar. Systemet håller koll på hela flödet och skickar automatiska uppdateringar till både kunder och interna system, vilket skapar en transparent och pålitlig köpupplevelse, utan mer manuellt arbete.


Med Nemo OMS får hela ditt team en detaljerad överblick över all orderdata i realtid. Systemet är designat för att förbättra orderhanteringen genom att ge snabb åtkomst till lagersaldo, inköpsordrar, orderhistorik och leveransstatus – allt samlat i ett intuitivt gränssnitt. På så vis kan ni identifiera köpmönster och optimera framtida strategier för att undvika lagerbrist, överlager och missnöjda kunder.
Oavsett om du driver en snabbväxande e-handel eller hanterar komplexa orderflöden ger Nemo OMS dig den flexibilitet och skalbarhet du behöver för att möta marknadens krav. Med automatiserade notifieringar, snabb hantering av returer och en centraliserad överblick kan du erbjuda dina kunder en snabb och smidig köpupplevelse – från första klick till leverans.

24.se Använder nemo oms
Eseco har utvecklat en strömlinjeformat artikel- och orderhantering från shop till affärssystem varpå manuell hantering kunnat elimineras. Genom direkt kommunikation till marknadsplatser såsom Tradera, CDON Marketplace och Fyndiq kan 24.se öka sin försäljning och närvaro på marknaden.
Boka en demo
Med över 20 års erfarenhet av distanshandel har vi branschledande kunskap om hur e-handel ska fungera när den fungerar som bäst. Vi bokar gärna in en demo och berättar mer om hur våra affärssystem kan automatisera och effektivisera just er verksamhet!
©Eseco System AB [#this year :%Y]
Jörgen Kocksgatan 4 • 211 20 Malmö • +46 40 636 20 60 • info@eseco.se