Ibland är det de mindre tilläggen och funktionerna som gör det där lilla extra för att våra kunder ska kunna bli mer effektiva i sitt Nemo. Här har vi tre funktioner som är redo att användas!
Ibland vill man snabbt veta vad man senast skickade ut till en kund. Nu finns det därför möjligheten att se alla skickade mail direkt i kundbilden i Nemo. På så sätt kan du nu säkerställa att ni skickat rätt bilaga eller vilket datum senaste mailet skickades, utan att behöva ta omvägar för att få fram informationen.
Om ni har en kampanj igång och behöver granska just de ordrar som kommit in därifrån, kan ni nu filtrera den specifika kampanjen i ordergranskningen. Exempelvis om ni har en aktiv kampanj på Magento, kan ni filtrera i ordergranskningen så att ni granskar alla Magentoordrar i förstahand.
Era webbartiklar kan finnas i flera varianter, och ibland behöver man göra ändringar eller uppdatera dessa. Nu kan ni smidigt göra detta genom att exportera dem via fil. Detta gör ni i programmet Uppdatera artiklar via fil, där ni nu då även kan exportera webbartiklarna för att göra era ändringar och sedan läsa in dem till Nemo igen. Enkelt och effektivt!
Eller är det en funktion du verkligen saknar i ditt Nemo? Hör av dig till oss!
Händer det att ni får in ärenden till kundtjänst som är svåra att härleda till rätt order eller kund? I våra affärssystem ska det vara enkelt och smidigt att söka fram viktig information. Därför lägger vi nu till ytterligare en sökfunktion i Nemo.
Med sina 2,2 miljoner kunder och över 2000 anslutna handlare är CDON Marketplace nordens ledande marknadsplats. Här säljs produkter från alla tänkbara kategorier och som ansluten e-handlare får du en unik möjlighet att nå ut till en ny stor kundkrets.
Strålande nyheter för dig som har Woocommerce som e-handelsplattform! Nu har vi byggt en koppling mellan Woocommerce och vårt affärssystem Nemo. Integrationen ger bland annat stöd för automatisk hämtning av kunder, order och synkning av artiklar & artikelsaldon.
Under våren har utvalda e-handlare fått ta dela av tips och information och om hur man med relativt små medel kan optimera sin e-handel. I det senaste utskicket ger vi bland annat tips på hur man som e-handlare kan automatisera sin verksamhet.
Vi är stolt partner till ett av årets stora e-handelsevent SEBC den 16 och 17 maj. Kommer du vara på plats? Kom förbi vår monter och snacka smart e-handel med oss!