Hantera interna varuförflyttningar direkt i ditt affärssystem. Den nya funktionen internbeställningar är ett tillägg till inköpsprogrammet i Nemo som gör det enklare för e-handlare att skicka varor från ett lager till ett annat. Det kan handla om en fysisk butik som lägger påfyllnadsbeställningar från ett centrallager eller en e-handlare med flera lagerlokaler.
När alla order och beställningar hanteras i ett och samma system effektiviseras det dagliga arbetet. Du får bättre koll på era flöden och lagervärden. Lagerpersonal kan använda affärssystemets verktyg för att ta fram plockunderlag och fraktetiketter. Det blir också enklare för ekonomiavdelningen att bokföra förflyttningarna när all information finns registrerad i affärssystemet.
Mer information om vårt affärssystem för e-handel hittar du här!
Händer det att ni får in ärenden till kundtjänst som är svåra att härleda till rätt order eller kund? I våra affärssystem ska det vara enkelt och smidigt att söka fram viktig information. Därför lägger vi nu till ytterligare en sökfunktion i Nemo.
Med sina 2,2 miljoner kunder och över 2000 anslutna handlare är CDON Marketplace nordens ledande marknadsplats. Här säljs produkter från alla tänkbara kategorier och som ansluten e-handlare får du en unik möjlighet att nå ut till en ny stor kundkrets.
Strålande nyheter för dig som har Woocommerce som e-handelsplattform! Nu har vi byggt en koppling mellan Woocommerce och vårt affärssystem Nemo. Integrationen ger bland annat stöd för automatisk hämtning av kunder, order och synkning av artiklar & artikelsaldon.
Under våren har utvalda e-handlare fått ta dela av tips och information och om hur man med relativt små medel kan optimera sin e-handel. I det senaste utskicket ger vi bland annat tips på hur man som e-handlare kan automatisera sin verksamhet.
Vi är stolt partner till ett av årets stora e-handelsevent SEBC den 16 och 17 maj. Kommer du vara på plats? Kom förbi vår monter och snacka smart e-handel med oss!