Allt som oftast får kundtjänst ett mail eller samtal där frågan lyder: ”Är min order på gång? Jag har inte fått något mail!” Ovissheten hos kundtjänst är ju stor, ett transaktionsmail är med all säkerhet skickat men hur bevisar man det? Klassiska frågor som “har du kollat skräppostmappen” blir snabbt uttjatade.
Nu kan man via Nemos nya modul “Skickade mail” kolla exakt om mailet har skickats, till vilken epost och när det gick iväg. Det blir ett mycket trevligare och proffsigare svar från kundtjänst till kunden när man kan vara saklig och precis. Vid behov, kan du till och med skicka om mailet!
Händer det att ni får in ärenden till kundtjänst som är svåra att härleda till rätt order eller kund? I våra affärssystem ska det vara enkelt och smidigt att söka fram viktig information. Därför lägger vi nu till ytterligare en sökfunktion i Nemo.
Med sina 2,2 miljoner kunder och över 2000 anslutna handlare är CDON Marketplace nordens ledande marknadsplats. Här säljs produkter från alla tänkbara kategorier och som ansluten e-handlare får du en unik möjlighet att nå ut till en ny stor kundkrets.
Strålande nyheter för dig som har Woocommerce som e-handelsplattform! Nu har vi byggt en koppling mellan Woocommerce och vårt affärssystem Nemo. Integrationen ger bland annat stöd för automatisk hämtning av kunder, order och synkning av artiklar & artikelsaldon.
Under våren har utvalda e-handlare fått ta dela av tips och information och om hur man med relativt små medel kan optimera sin e-handel. I det senaste utskicket ger vi bland annat tips på hur man som e-handlare kan automatisera sin verksamhet.
Vi är stolt partner till ett av årets stora e-handelsevent SEBC den 16 och 17 maj. Kommer du vara på plats? Kom förbi vår monter och snacka smart e-handel med oss!